مصاحبه آرشیو خبر ها
از رقابت نمی ترسم ; برای قهرمانی تلاش می کنیم

از رقابت نمی ترسم ; برای قهرمانی تلاش می کنیم

پائولو دیبالا مهاجم جدید یوونتوس که به تازگی از تیم پالرمو به این تیم آمده امروز در کنفرانس خبری باشگاه یوونتوس شرکت کرد و به نوعی بطور رسمی به هواداران و خبرنگاران معرفی شد . مهاجم آرژانتینی یووه گفت :


با بالاترین رقم پرداختی به یووه آمدی، چه صحبتی در این مورد داری ؟

" از زمانی که به ایتالیا آمدم همیشه در مورد پول دریافتی من صحبت شد و نه در مورد اینکه من چجور بازیکنی هستم. پالرمو خرج زیادی برای من کرد و من نشان دادم که چه کاری می توانم انجام دهم و همین کار را هم اینجا خواهم کرد "

اینجا متفاوت است ؟

" اینجا تنها 2 روز است که آمدم و تمرین کردم، آمدن به تیمی مانند یوونتوس برای من و در زندگی حرفه ایم یک تغییر و تحول بزرگ به حساب می آید. من امیدوارم که به عنوان یک انسان و بازیکن در اینجا پیشرفت کنم و به یک بازیکن بزرگ تبدیل شوم "

شما را در بازی مقابل بارسلونا در برلین دیدیم. احساسات در آن شب چگونه بود ؟ چه پستی را در تیم ترجیح می دهید ؟

" این اولین بار بود که من بازی لیگ قهرمانان و تیمی مانند یوونتوس را از نزدیک می دیدم، حس و حال ورزشگاه و احساسات درون آن در پایان بازی خاص بود "

" من باید با مربی در مورد اینکه او از من چه نقشی را در تیم می خواهد صحبت کنم، اما می توانم بگویم بازی کردن در پستی که پیش از این در تیمم داشتم ، هیجان انگیز بود . هافبک هجومی ، مهاجم و یا مهاجم هدف ، این ها به او بستگی دارد "

" من خوشحالم زیرا اینجا همه چیز برای من خوب است. در تیمی که ستاره های زیادی داشته و بازیکنان بزرگی هم اکنون در اختیار دارد بازی خواهم کرد و برای من زیباست که بتوانم در اینجا پیشرفت کنم "

" من تمام تمرکزم برای موفقیت در یوونتوس است. باید نشان دهم که می توانم جواب اعتماد مدیران را بدهم و خواسته هواداران را برآورده کنم. امیدوارم که دیگران هم در این راه کمک کنند تا به موفقیت های خوبی برسیم "

" من خوشحالم که یوونتوس بر روی من سرمایه گذاری کرده ، حتما به من اعتماد دارند و تصور می کنند که من می توانم کارهای زیادی انجام دهم "

آیا می خواهی شماره 10 را بر تن کنی ؟ با مدیران در این مورد صحبت کردی ؟

" توز اینجا کارهای باورنکردنی و بزرگی انجام داد. افتخارات زیادی کسب کرد ، گل های زیادی زد و دو فصل بسیار عالی را سپری کرد . از این گذشته من همیشه در طول دوران فوتبالم شماره 9 را داشتم "

" من به بازیکنانی که این شماره را داشته اند احترام می گذارم و باید بگویم که انتخابم را کردم. من شماره 21 را برداشتم "

چرا ؟

" من این عدد را دوست دارم، این سن من است ! از این گذشته بازیکنان مهمی آن را داشته اند و فکر می کنم عدد خوبی است "

" من تنها با آلگری 2 دقیقه صحبت کردم زیرا تازه چند روز است که به تیم و شرایط باشگاه وارد شدم. با او صحبت خواهم کرد . او تیم را می سازد و ما باید به تصمیمات او احترام بگذاریم "

" اینجا سه جبهه برای قهرمان شدن وجود دارد و البته ما در آگوست در سوپرکاپ هستیم. همه ما می خواهیم تمام توانایی هایمان را در زمین نشان دهیم "

چرا انقدر مایل به آمدن به یوونتوس بودی ؟ آیا یووه راهی برای رسیدن به تیم ملی است ؟ 

" آمدن به اینجا دلایل زیادی دارد، از زمانی که من در پالرمو بازی می کردم سعی کردم که همیشه به نوع بازی و آینده ام فکر کنم. روز بعدی از اینکه آن ها گفتند یوونتوس مرا می خواهد من تصمیمم را گرفتم "

" اولین چیز این است که من همیشه دوست دارم همیشه برنده باشم و همه افتخارات را کسب کنم و فکر می کنم این یک تیم فوق العاده برای شروع پیروزی در دوران حرفی من است . همه ما رویای بازی در تیم ملی را داریم اما من فکر می کنم که مسی ادامه خواهد داد زیرا او در جهان بهترین است و باید هم در تیم باشد "

فکر می کنید که سری آ سخت تری پیش روی یوونتوس باشد ؟ امیدوارید در اروپا به مراحل بالا بروید ؟

" بله فکر می کنم که یووه در سال قبل یک فصل باورنکردنی داشت . خیلی بد شد که نتوانست در مقابل یک تیم بزرگ در لیگ قهرمانان برنده شود ، اما من فکر می کنم که نکته خوب این است که یووه می تواند از فصل قبل بهتر باشد و قهرمان اروپا شود "

" من فکر می کنم که رقابت در فصل آینده دشوار خواهد بود زیرا هر تیمی می خواهد در برابر یووه برنده باشد و رقابت در هیچ مرحله و سطحی آسان نخواهد بود. اما فکر می کنم اینجا انگیزه قوی وجود دارد که باعث می شود به هر چیزی که در فصل گذشته دست یافتیم برسیم "

بیشتر دوست داری پشت مهاجمین بازی کنی ؟

" نه. من می توانم در هر پستی بازی کنم. هافبک هجومی و حمله. باید ببینم که مربی از من چه چیزی می خواهد سپس خودم را با آن منطبق می سازم، و بهترین ها را برای تیم انجام می دهم "

موراتا در 5-4 ماه اول ابتدا کمی شرایط برایش سخت بود اما پس از آن با شرایط سازگار شد و بهتر شد .. از انتظارات فوری نمیترسی ؟

" نه، فکر می کنم که او مثال خوبی باشد زیرا زمانی که تازه به تیمی وارد می شوید آسان نیست. او از کشور و لیگی دیگر آمده بود و فکر می کنم برای او آسان نبود . اما به مرور زمان او برای تبدیل شدن به یک بازیکن بزرگ بهتر شد و این را با گل هایی که زد ثابت کرد "

" امیدوارم که او مانند رقابت های فصل گذشته همانگونه گلزنی کند، به او اعتماد به نفس و رضایت را بدهیم و او هم آن را به هواداران منتقل کند و فکر می کنم این می تواند بسیار مهم باشد "

آلگری از تو خواسته که ( از نظر بدنی) بهتر باشی ؟

" می دانم که لیگ ایتالیا لیگ دشواری است. زمانی که من به ایتالیا و پالرمو آمدم سازگار شدنم با شرایط آسان نبود اما در طول زمان با کمک مردم و هواداران بهتر شدم و پیشرفت کردم "

" این مشکل است برای یک مهاجم که با مدافعین قدرتمندی روبرو شود ، بخصوص برای کسی مانند من که از نظر فیزیکی کوچکتر از دیگران است اصلا آسان نیست . اینجا مدافعینی است که در لیگ های بزرگ و جام جهانی بازی کردند . پس من باید خودم را با آنچه که مربی از من می خواهد منطبق کنم و تلاش کنم که بهترین نمایش را در نقش خودم داشته باشم و به پیشرفت ادامه دهم . من برای ادامه پیشرفت به اینجا آمدم "

تطابق با تیم بسیار مهم است، تو ترسی نداری ؟

" نه فکر می کنم اگر کسی بخواهد بازی کند رقابت همیشه خواهد بود، و بهتر است که آرام باشیم و راه خودمان را ادامه دهیم "

" زمانی که شما هم تیمی های خوبی مانند کسانی که در یوونتوس هستند داشته باشید،  بسیار خوب است زیرا باعث می شود شما بیشتر احساس آمادگی کنید و هر روز برای بهتر شدن تلاش کنید "

زمانی که فوتبال بازی نمی کنی، چه کاری را دوست داری ؟

" من پسر آرامی هستم. دوست دارم در خانه بمانم یا در کنار خانواده ام باشم. بازی با پلی استیشن ، استخر ، نوشیدنی کنار همسر، مادرم و برادرهایم. خیلی بیرون نمی روم "

در فوتبال لقب هم داری ؟

" بله، زمانی که در آرژانتین تازه شروع کرده بودم یک روزنامه نگار به من لقب " La Joya " (جواهر) را داد. و زمانی که به پالرمو آمدم لقب " U Picciriddu " را 
به من دادند "


«به اشتراک گذارید»
Google+ Twitter Facebook
سهیل شناس خوش
سهیل شناس خوش«نگارنده اخبار»
ارتباط با نگارنده: